کارکنان بانکها در برابر هجمه ها صبور باشند

14 اسفند 1393 ساعت 13:06

اخبار بانک: حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان گفت: امروز در برابر هجمه های مختلف باید پایمردی کرد و در این خصوص کارکنان و مدیران شبکه بانکی ضمن تلاش بیشتر در برابر مشکلات و موانع صبوری کنند.


به گزارش «اخبار بانک»، انصاریان روز پنج شنبه در آیین بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع کارکنان ستادی بانک صادرات ایران افزود: دشمنان با صف آرایی در مقابل انقلاب و نظام اسلامی از همه ابزارها برای مقابله با اعتلای ایران اسلامی استفاده می کنند و شبکه بانکی یکی از ارکان اصلی اقتصادی کشور بی محابا مورد هجوم قرار می گیرد که انتظار می رود با تدبیر و رفع مشکلات موجود به نحو احسن به ایفای وظیفه بپردازند.

این خطیب دینی تصریح کرد: واقعیت این است که امروز بخشی از قدرت جهانی در اختیار افراد جاهل و بی منطق است که در مسیر پیشرفت ایران اسلامی موانع زیادی ایجاد می کنند اما به لطف الهی و با الگو پذیری از حضرت فاطمه ضمن تلاش همه جانبه و بدون ترس از سرزنش و شماتت باید به دنبال تحقق آرمانهای الهی انقلاب باشیم.

حجت الاسلام انصاریان همچنین افزود: باید با کار و مقاومت و بی اعتنا به القائات دشمنان برای زدودن موانع تلاش کرد و با همگرایی و وفاق شرایطی فراهم آورد تا مردم ایران با عزتمندی و رفاه هر چه بیشتر الگوی جهانیان شوند.


کد مطلب: 31856

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/31856/کارکنان-بانکها-برابر-هجمه-صبور-باشند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com