رئیس هیات مدیره موسسه میزان:

جو روانی در حال فروکش کردن است، مشکل مردم را با تدبیر حل می‌کنیم

7 اسفند 1393 ساعت 13:36

اخبار بانک: رئیس هیئت مدیره موسسه میزان در جمع مدیران این موسسه گفت : هر سختی امتحان الهی است که اگر در برابر این سختی ها مقاومت کنیم، پیروز خواهیم شد.


به گزارش «خبار بانک»، غفور حلمی با اشاره به اینکه خداوند انسان را با بلا محک می زند گفت : مشکلاتی که برای میزان به وجود آمد یک امتحان است که با صبر و بردباری باید بر این مشکلات فایق بیاییم.

وی گفت: اگر چه با شایعه عده ای فرصت طلب مشکلاتی برای سپرده گذاران و مردم به وجود آمد اما با تدبیر و همت مسئولان امر سعی ما بر رفع مشکلات است.

وی گفت: عده ای از مشتریان به دلیل ازدحام شهروندان برای دریافت سپرده خود با مشکل روبه رو هستند اما همه سعی ما بر رفع مشکلات آنان استوار شده تا بتوانیم نیاز آنان در حد مقدورات را رفع کنیم.

وی گفت: مردم اعتمادشان به میزان همچنان پابرجاست و جو روانی ایجاد شده به زودی فروکش خواهد کرد و سپرده گذاران نیز به خادمان خود اجازه دهند در فضای آرام موضوع را مدیریت کنیم و مشکلات را از سر راه بر داریم.

وی گفت: بیش از یک ماه شعب میزان دچار ازدحام شد و برخی از مشتریان خرد برای دریافت سپرده هایشان مراجعه کردند و بیشتر آنان پاسخگویی شدند. لذا هیچ بانک و موسسه ای چنین توانی را نداشت که این حجم پول را بین مردم توزیع کند و این نشان از توانمندی میزان است که همچنان با صلابت به کار خود ادامه می دهد و اکنون نیز می بینیم که فضای روانی به وجود آمده در حال شکست است.

وی گفت: اکنون یک ماه است که میزان در برابر پیامدهای ناشی از شایعات ایستاده است در حالی که این پیامدها برای هر بانک و موسسه ای اتفاق می‌افتاد مشکلات زیادی را بوجود می‌آورد.

وی افزود: این موضوع نشان می دهد که موسسه میزان ریشه دار بوده و هیچ گاه در برابر شایعات خدمت رسانی صادقانه خود را متوقف نمی کند.


کد مطلب: 31591

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/31591/جو-روانی-حال-فروکش-کردن-مشکل-مردم-تدبیر-حل-می-کنیم

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com