موسسه ثامن الحجج، فعال در حوزه فرهنگی و ورزشی!

28 بهمن 1393 ساعت 10:31

اخبار بانك: موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در حوزه های فرهنگی و ورزشی بسیار فعال می باشد!


به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، در گزارشی از فعالیت موسسات مالی و اعتباری که تلاش می کنند با کمترین اخبار حوزه داخلی  فعالیت کنند به سراغ موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج رفته ایم.

آنطور که مشخص است ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل موسسه بر عهده سید ابوالفضل میرعلی قرار گرفته است که زادگاده تشکیل اولیه نیز در شهرستان سبزوار در استان خراسان رضوی می باشد.

این موسسه دارای بیش از ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و طی چند سال اخیر فعالیت های بسیاری در عرصه ورزش کشور انجام داده و با هزینه های بالا توانسته سبزوار را به جایگاه بالایی در رشته های کشتی، والیبال نشسته و هندبال برساند.

البته روابط عمومی این موسسه تلاش دارد فعالیت های ورزشی و فرهنگی این موسسه را به خوبی پوشش داده و خبری‌های کمتری از فعالت اصلی این موسسه که همان امور مالی و پولی می باشد را بر روی خروجی سایت قرار دهد.

یکی از نقاط بحث برانگیز این موسسه استفاده از عبارت ائمه اطهار بر روی نام موسسه است که علیرغم گذشت چند سال از بخشنامه بانک مرکزی اما تاکنون این موسسه اقدام خاصی برای تغییر نام خود نکرده است.

تلاش می کنیم طی روزهای آینده با برقراری تماس با مدیران این مجموعه در صورت صلاحدید نظرات آنها را نیز در این باره جویا شویم.


کد مطلب: 31228

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/31228/موسسه-ثامن-الحجج-فعال-حوزه-فرهنگی-ورزشی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com