بانک ها به هم مدیر عامل قرض می دهند!

پیشرو از صادرات به سینا می رود/فرشاد حیدری به شبكه بانكي بازگشت

25 بهمن 1393 ساعت 22:04

اخبار بانک:این روزها کمبود مدیر عامل بانک در شبکه بانکی به شدت احساس می شود.چنانکه یک مدیر در طول چند سال اخیر حداقل تجربه سه مدیریت عاملی را در کارنامه دارد! حالا هم پیشرو از بانک صادرات قصد مهاجرت به تخت ریاست بانک سینا را دارد.


به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، کمبود مدیر عامل این روزها بانک ها را به سمت مدیر قرضی سوق داده است! نمونه این موضوع را می توان برای افرادی چون کوروش پرویزیان دانست.

وی تاکنون دو بانک را مدیریت کرده و حالا به جای دیواندری که یک شبه از پست مدیریت پارسیان کنار رفت،بر تخت ریاست نشسته است.

در خبری که اعلام شده قرار است همین داستان برای پیشرو مدیر عامل فعلی بانک صادرات اتفاق بیفتد.

وی قبل از این مدیر عامل بانک صنعت و معدن بود و حالا صادرات و در آینده نزدیک بانک سینا.

با رفتن احتمالی پیشرو به سینا،بانک صادرات بی مدیر عامل خواهد شد. اگر با فضای قحط الرجالی مدیر عامل که اکنون شاهد آن هستیم آینده را پیش بینی کنیم،باید دومینوی جابجایی یک مدیر عامل فعلی بانک خصوصی یا دولتی را دوباره شاهد باشیم.

اگر قحطی مدیر عاملی در شبکه بانکی رفع نشود گویا داستان مدیر قرضی ادامه دار خواهد بود. اما  گزارش شده که فرشاد حیدری مدیر عامل سابق بانک ملی در دوره دولت دهم به بانک صادرات می رود. 

گفتنی است فرشاد حیدری پس از خروج محمود رضا خاوری از کشور، بانک ملی را با شرایطی بحران زده تحویل گرفته و با اداره این بانک در پایان 2 سال ماموریتش مدیریت این بانک را به عبدالناصر همتی سپرده و با این بانک دولتی خداحافظی کرد. پس از آن دریافت حکم علي طيب‌نيا وزير امور اقتصادي و دارايي به عنوان رییس صندوق بازنشستگی بانکها مشغول به کار شد


کد مطلب: 31123

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/31123/پیشرو-صادرات-سینا-می-رود-فرشاد-حیدری-شبكه-بانكي-بازگشت

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com