معاون اداری و مالی بیمه دانا منصوب شد

22 آبان 1393 ساعت 11:25

اخبار بانک: دکتر بیژن صادق مدیر عامل بیمه دانا طی حکمی علیرضا عاطفی را به سمت معاون اداری و مالی این شرکت منصوب کرد .


به گزارش «اخبار بانک»، علیرضا عاطفی که مدرک کارشناسی خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران وکارشناسی ارشد را در رشته مدیریت اجرایی از این دانشگاه دریافت کرده است ، پیش از این در سمت های معاون اداره حسابداری کارکنان ، رییس اداره حسابداری ، رییس اداره سرمایه گذاری ، وام ها و رسیدگی به اسناد ، معاون شعب آزادی وکاشانی ، معاون مجتمع تخصصی اموال ، رییس شعب آزادی و انقلاب و رییس مجتمع تخصصی اشخاص بیمه دانا فعالیت کرده است .

در حکم وی دکتر بیژن صادق مدیر عامل بیمه دانا خواستار بازبینی امور رفاهی ، شفاف سازی وضعیت احکام پرسنلی ، فرآیند جذب نیروی انسانی و تدوین دستورالعمل ، فرآیند وصول مطالبات ، تدوین برنامه های آموزشی با توجه ویژه به شبکه فروش ، مدیریت بهینه سرمایه گذاری با نظارت مالی شده است .

وی همچنین با توجه به شرایط پرسنل شرکت خواستار بازبینی سیر مراحل وام دهی به پرسنل و ارایه پیشنهادات عملیاتی برای پرداخت وام به آنها با توجه به الزام اجرای طرح طبقه بندی مشاغل طی فصل جاری ، ارایه پیشنهاد عملیاتی برای تعریف جایگاه جدید پزشکان در شعب و بازبینی امور رفاهی پرسنل و تسهیلات ایشان به طور مستمر شد .

لازم به ذکر است پیش از این علی اکبر اکرامی مسوولیت معاونت اداری و مالی این شرکت را بر عهده داشت که در حال حاضر در یک شرکت بیمه خصوصی مشغول فعالیت است .


کد مطلب: 28242

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/28242/معاون-اداری-مالی-بیمه-دانا-منصوب

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com