۰
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۹
با برچیده شدن سفره اوراق فدرال؛

دلار بال و پر گرفت

اخبار بانک: روز گذشته فدرال رزرو پس از نشست دو روزه، اقتصاد آمریکا را در حدی قدرتمند اعلام کرد که برنامه محرک خرید اوراق قرضه دیگر جایی ندارد. این امر موجب افزایش ارزش دلار به بیشترین سطح در 4 هفته شد. از سوی دیگر بهای فلزات صنعتی و نفت در پیروی از بازار بورس هنگ کنک کاهش یافت.
دلار بال و پر گرفت
به گزارش گروه بین الملل «اخبار بانک»، ارزش دلار در برابر ین ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۱۰۸.۸۸ رسید. ارزش یورو نیز با ۰.۷ درصد کاهش در برابر دلار به ۱.۲۶۴۱ رسید.

ارزش نیکل با ۱.۴ درصد کاهش و نفت خام تگزاس با ۰.۲ درصد کاهش رو به رو شد. همچنین شاخص هنگ سنگ هنگ کنک پس از روند صعودی تا بالاترین سطح طی ۷ ماه، ۰.۳ درصد تقلیل داشت. شاخص NZX ۵۰ در روند صعودی رکورد زد اما قراردادهای آتی استاندارد اند پورز ۵۰۰ تغییر چندانی نداشت.

مقامات فدرال همچنان بر این باورند که نرخ بهره برای "مدت قابل توجهی" پایین نگه داشته می شود. نتیجه تولیدات داخلی آمریکا امروز و اطلاعات منطقه یورو فردا همزمان با اعلام سیاست پولی بانک ژاپن، منتشر می شود.

مقامات فدرال اعلام کردند "افزایش اشتغال و نرخ بیکاری پایین" از زمان آخرین نشست آنها در ماه سپتامبر امکان پایان محرک اقتصادی را فراهم کرده است.
منبع: بلومبرگ
https://akhbarbank.com/vdca6onu.49n0u15kk4.html
تازه ترین اخبار