از سوي مدير عامل صورت گرفت؛

3 فعاليت مهم موسسه ثامن براي اخذ مجوز اعلام شد

5 آبان 1393 ساعت 14:33

اخبار بانك: مدير عامل موسسه ثامن سه اقدام مهم اين موسسه براي اخذ مجوز نهايي از بانك مركزي را تشريح كرد.


به گزارش خبرنگار «اخبار بانك»،محمد حسين نظري توکلي اظهار داشت: مؤسسه اعتباري ثامن کاملاً در جهت تغيير وضعيت ماهيت خود از تعاوني به موسسه و سپس بانک ، سالهاست که با بانک مرکزي هماهنگ بوده و همه دستورات و درخواستهاي آن بانک را رعايت كرده است.

وي ادامه داد: اولين و يكي از مهترين اقدامات اين موسسه براي اخذ مجوز رسمي که نشان از قانوني بودن و تحت کنترل بودن اين موسسه توسط بانک مرکزي است، واريزوجه سپرده قانوني به حساب بانک مرکزي توسط اين موسسه بشمار مي رود که مبلغ آن نيز قابل توجه است.

مدير عامل موسسه ثامن اظهار داشت: با توجه به دستور بانک مرکزي در چند سال اخير اين موسسه با حذف کلمه الائمه از تعاوني اعتبار ثامن الائمه (ع) و تغيير نام به مؤسسه اعتباري ثامن ، نسبت به تغييرنام تمامي تابلوهاي شعب و حوزه هاي تحت سرپرستي خود در سراسر کشور اقدام كرده است . 

وي گفت: آخرين و تنها موردي که در حال انجام است و اين موسسه به طور کاملاً جدي پيگير حصول نتيجه آن است، تغيير يا تبديل شخصيت حقوقي تعاوني اعتبار به مؤسسه به شمار مي رود و براي تحقق اين موضوع ،در حال حاضر جلسات متعددي في ما بين مديران محترم بانک مرکزي ، مديران محترم وزارت تعاون و مجموعه ثامن صورت گرفته است. 

نظري ادامه داد: اين اقدام ، مستلزم انجام فعل و انفعالات قانوني مي باشد که در حال انجام است و انشاء اله با توجه به خداوند متعال و استعانت از نام مبارک آقا علي بن موسي الرضا (عليه السلام) و قطعاً همکاري بسيار مثبت مديران محترم بانک مرکزي، در آينده اي نزديک اين مهم ،به نحو مطلوب، به پايان خواهد رسيد و موسسه اعتباري ثامن با تلاش و کوشش همکاران وفادار و صادق و حمايت همه دلبستگان به اين مجموعه ، بهتر و بيشتر از گذشته افتخار خدمتگزاري به مردم عزيز کشورمان را خواهد داشت.


کد مطلب: 27848

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/27848/3-فعاليت-مهم-موسسه-ثامن-براي-اخذ-مجوز-اعلام

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com