اختصاصی/

کارمندان بانک برای عید قربان پاداش می گیرند؟

14 مهر 1393 ساعت 8:46

اخبار بانک: عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان بوده و جالب است بدانید به میمنت این روز خجسته برخی از بانک ها به زیر مجموعه خود عیدی می دهند.


به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، کارمندان {برخی از} بانک های خاص در بسیاری از اعیاد مورد لطف قرار گرفته و عیدی و پاداش هایی را به مناسبت های مختلف دریافت می کنند.

البته متاسفانه این تصمیم برای تمام بانک ها یکسان نبوده و در بسیاری از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خبری از عیدی و پاداش برای اعیاد ومناسبت های مختلف نیست.

پایگاه خبری اخبار بانک نیز همانند مناسبت های پیشین نظیر روز زن و مرد، عید فطر ، ماه مبارک رمضان و ... به مناسبت اعیاد بزرگ قربان و غدیر ضمن تبریک این اعیاد خجسته به کلیه کارمندان زحمتکش تصمیم گرفت این بار نیز پرسنل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خبر مربوط به پاداش و عیدی را کامل کنند.

بدین ترتیب از کارمندان و بازنشستگان محترم بانک ها و موسسات مالی و اعتباری درخواست می کنیم نظر خود را درباره پرداخت عیدی و پاداش برای اعیاد و مناسبت ها درج کرده و اگر در بانک یا موسسه مطبوع خود پاداشی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر دریافت می کنند در قسمت نظرات بنویسند.

پایگاه خبری تحلیلی اخبار بانک آماده درج نظرات و خبرهای کارمندان و بازنشستگان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای پاداش این اعیاد است.


کد مطلب: 27213

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/27213/کارمندان-بانک-عید-قربان-پاداش-می-گیرند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com