هفته آینده منتظر بازگشایی نماد بیمه دی هستیم

12 شهريور 1393 ساعت 17:32

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی این شرکت در تاریخ 23 شهریور ماه گفت: اسناد مالی و قانونی به فرابورس تقدیم شده و هفته آینده منتظر بازگشایی نماد این شرکت هستیم.


به گزارش پایگاه خبری «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی، سید مجید بختیاری اظهار داشت: با ارائه صورت‌های مالی ۱۳۹۲ و گزارش حسابرسی شرکت بیمه دی به فرابورس، نماد این شرکت بازگشایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت بیمه دی افزود: پس از چندین ماه تلاش بی‌وقفه مدیران و پرسنل بیمه دی برای شفاف سازی حساب‌های شرکت، عمده خسارت‌های معوق و بدهی‌های شرکت پرداخت شده و هم‌اکنون بیمه دی در وضعیت مناسبی در صنعت بیمه قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی این شرکت در تاریخ ۲۳ شهریور ماه گفت: اسناد مالی و قانونی به فرابورس تقدیم شده و در هفته آینده منتظر بازگشایی نماد این شرکت هستیم.

بختیاری ضمن تشکر از حمایت‌های ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل بانک دی و نیز نظارت عالمانه رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای رفع مشکلات گذشته گفت: برنامه‌های ویژه‌‌ای در جهت افزایش فروش در سال جاری ترسیم کرده‌ایم که با انضباط شکل گرفته در شرکت و کار حرفه‌ای همکاران به این مهم دست خواهیم یافت.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه دی افزود: با حمایت‌های ویژه سهامداران توانگری مالی شرکت در آینده نزدیک در سطح مناسبی قرار خواهد گرفت و این نوید را به سهامداران می‌دهیم که با انضباط مالی شکل گرفته و جذب پرتفوهای جدید، مشکلات بیمه دی پایان یافته و این شرکت در مسیر رشد و سوددهی مناسب قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 26313

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/26313/هفته-آینده-منتظر-بازگشایی-نماد-بیمه-دی-هستیم

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com