اختصاصی/

پاداش سالانه بانکی ها چقدر است؟

28 مرداد 1393 ساعت 9:36

ممکن است شما نیز تاکنون عبارت "پاداش بیلان پایان سال" را از یک کارمند بانک شنیده باشید، این پاداشت چیست و در چه موقع از سال پرداخت می شود؟


به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، بانک ها نیز همانند بسیاری از شرکت های سهامی مجامع عمومی سالانه را برگزار می کنند و در این مجمع مباحثی نظیر بررسی صورت های مالی و ترازنامه پایان سال، تعیین مدیر عامل، هیئت مدیره، بازرسان اصلی و علی البدل و تعیین روزنامه جهت درج آگهی تعیین می شود.

یکی از مهم ترین تصمیمات مجامع عمومی (البته برای کارمندان بانک) تعیین میزان پاداش بیلان پایان سال می باشد که در مجامع عمومی میزان آن توسط حاضران در جلسه که صاحبان سهام هستند تعیین می شود.

این پاداش به عنوان پاداش بیلان پایان سال یا پاداش تراز و یا پاداش تایید صورت های مالی در بین کارمندان بانک شناخته می شود و معمولا در بین ماه های تیر، و مرداد ماه برگزار و در همین ماه ها نیز پرداخت می شود.

مبلغ این پاداش نیز معمولا از یک ماه حقوق کامل آغاز می شود و در برخی از بانک ها حتی تا ۴ یا ۵ ماه حقوق نیز به کارمندان پرداخت می شود.

البته این در برابر میزان کارها و ساعت کار مفید پرسنل بانک مبلغ ناچیزی است و در برخی از ادارت و سازمان ها دیگر این پاداش ها در قالب های دیگری به پرسنل زیرمجموعه پرداخت می شود.

جالب است بدانید پیگیری خبرنگار اخبار بانک از برخی پرسنل بانک ها در باره میزان پاداش بیلان پایان سال در بانک مطبوع خود نظرات جالبی عنوان شده که در ذیل آمده است:

بانک ملت ۴ ماه حقوق، بانک تجارت ۳ ماه، بانک صادرات ۳ ماه حقوق،بانک پارسیان ۴ ماه حقوق، بانک قوامین ۱ ماه حقوق

اخبار بانک آماده است نظرات پرسنل بانک ها در باره میزان پرداختی به عنوان پاداش بیلان پایان سال را جویا شود.


کد مطلب: 25801

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/25801/پاداش-سالانه-بانکی-چقدر

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com