اختصاصی/

مصيبت هاي خريد بیمه توسعه

7 خرداد 1393 ساعت 10:44

شهروندان باید توجه داشته باشند که برای خرید بیمه نامه به تعهدات آن نیز توجه داشته و مشکلاتی که برای بیمه گذاران بیمه توسعه به وجود آمده دچار نشوند.


به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک ، بیمه توسعه که چند وقتی است که دچار مشکلات مالی شده است هم اکنون قادر به پرداخت خسارت های بیمه گذاران خود نیست و به بدترین شکل ممکن با آنها برخورد می کند.

هفته گذشته اخباری در زمینه پرداخت چک های مدت دار بیمه توسعه به خسارت دیدگان در پایگاه خبری تحلیل اخبار بانک منتشر شد اما به تازگی خبر رسیده که این شرکت همچنان اقدام به فروش بیمه نامه می کند.

مشاهدات میدانی اخبار بانک از سطح شهر حکایت از وجود تابلوهای نمایندگی های فروش این بیمه نامه دارد و مشخص نیست چرا مسئولان بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر اقدامي نمی کنند.

شهروندان نیز باید توجه داشته باشند در ابتدای خرید بیمه نامه ممکن است با خود این تصور را داشته باشند که بیمه نامه ارزان را خریداری کنند و به فکر نحوه بازپرداخت خسارت احتمالی به خود و اشخاص دیگر نیز نباشند.

هم اکنون شرکت بیمه توسعه با ساختمان های بسیار بزرگ و تعداد زیاد در بهترین نقاط شهر تهران نمی تواند پاسخگوی تعهدات خود باشد.

این شرکت هم اکنون با مراجعان خود به بدترین شکل ممکن برخورد کرده و با دادن چک ها طولانی مدت برای خسارتی که پیشتر بر بیمه گذار وارد شده است از شهروندان استقبال می کند.

این در حالی است که این شرکت می تواند با به فروش گذاشتن یکی از ساختمان های غول پیکر خود در شمال شهر تهران پاسخگوی بسیاری از تعهدات خود شود. ساختمان هایی که قطعا از پول شهروندان و خریداران بیمه نامه مهیا شده است.


کد مطلب: 23746

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/23746/مصيبت-هاي-خريد-بیمه-توسعه

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com