اختصاصي/

5 روش متنوع پرداخت قسط در بانک مهر اقتصاد

3 اسفند 1392 ساعت 9:56

بانک در شرف تاسیس مهر اقتصاد روش های متنوعی برای پرداخت قسط توسط مشتریان دارد.


به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک ، بانک در شرف تاسیس مهر اقتصاد که پیشتر با عنوان موسسه مالی و اعتباری مهر بسیجیان فعالیت می کرد از بدو آغاز فعالیت تاکنون تسهیلات بسیاری را پرداخت کرده است.

این بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نیز از دیگر بانک ها پیشی گرفته و بدلیل پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مشتری توانسته هم اکنون بیش از ۱۴ میلیون مشتری را جذب خود کند.

همین پرداخت وام های بسیار است که شعب این موسسه را در سراسر کشور پر ازدحام و شلوغ کرده و مسئولان این بانک برای کاهش مراجعات به بانک روش های پرداخت قسط مناسبی را در نظر گرفته اند.

مشتریان بانک در شرف تاسیس مهر اقتصاد می توانند با ۵ روش مختلف اقساط وام های دریافتی خود را بدون مراجعه حضوری به بانک پرداخت کنند.

معرفی یک سپرده پشتیبان به جهت برداشت مبلغ اقساط در سررسید های مشخص و بطور خودکار یکی از بهترین روش هایی است که اکثر مشتریان این بانک هم اکنون از آن استفاده می کنند.همچنین مشتریان با در اختیار داشتن کارت های عضو شبکه شتاب و فعال سازی رمز دوم با مراجعه به سایت بانک به نشانی WWW.MEBANK.IR اقساط خود را پرداخت نمایند.

اینترنت بانک، همراه بانک و دستگاه های خودپرداز بانک مهر اقتصاد نیز از جمله روشهای پرداخت غیرحضوری اقساط می باشد.بانک مهر اقتصاد به دلیل تنوع در روش های پرداخت غیر حضوری اقساط توانسته تا حدودی رضایت مشتریان خود را جلب و کاستن از ازدحام داخل شعب جلوگیری کند.


کد مطلب: 21716

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/21716/5-روش-متنوع-پرداخت-قسط-بانک-مهر-اقتصاد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com