۰
-مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به منظور قدردانی از مسئولین و کارکنان خیریه کهریزک در نگهداری از افراد ناتوان و معلول از این خیریه بازدید بعمل اورد.
کهریزک  بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری ملل از آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش اخباربانک، در این دیدار جوادی با اشاره به آیه شریفه قرآن در خصوص اینکه ” اگر یک نفررا نجات دهیم به مثابه زندگی بخشیدن به یک ملت است” افزود این عمل عظیم یعنی خدمت به پدران و مادران سالمند و همچنین معلولین این آسایشگاه خیرات و برکات بی اندازه دنیوی و اخروی را به همراه خواهد داشت که یقیناً خداوند به تک تک شما خیر کثیر اعطا خواهد کرد.

 

وی در ادامه ضمن قدردانی و تشکر از تلاش و فعالیت مدیران و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک ابراز امیدواری نمود که این تلاش ها و ایثارها قطعا و بلاشک نزد خداوند سبحان محفوظ و ملحوظ خواهد شد که با هیچ ابزار دنیوی قابل شمارش نخواهد بود.

 

جوادی در این دیدار ضمن بازدید از بخش های مختلف با نحوه بستری، سرویس دهی، اقدامات نگهداری و توانبخشی معلولین و سالمندان آشنا شدند.

 

در پایان هیئت امنای آسایشگاه خیریه کهریزک با قدردانی از حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در این آسایشگاه و بازدید از بخش های مختلف خواستار همکاری با موسسه اعتباری ملل در زمینه های مختلف شدند.

https://akhbarbank.com/vdcjmoeh.uqextzsffu.html
تازه ترین اخبار